środa, 16 czerwca 2010

Luźna zbiórka

15 czerwca 2010 roku (no przecież) miała miejsce zbiórka luźna naszej drużyny :) Pogadaliśmy o wszystkim i o niczym... Ekipa, która była na biwaku przedzlotowym opowiedziała kilka ciekawych lub mniej ciekawych historii z owego biwaku :) Poznali ciekawe pląsy i całkiem dobre :D Poznali także, i przede wszystkim ciekawych ludzi :D Patrycja mailuje z jakimś Kimś :D i się mailem podzielić nie chce. Wiemy już z kim na biwak we wrześniu :D
Mniejsza ekipa, która była na targach organizacji pozarządowych w sobotę także podzieliła się kilkoma uwagami :)
Była też praca :) Jesteśmy odpowiedzialni za zakończenie roku zuchowego, więc wypadałoby wymyślić jakąś przebajkową grę z ciekawymi konkurencjami. Niektórym fantazja za bardzo pofrunęła ale było zabawnie :D Jaka gra i o co chodzi, dowiedzą się w sobotę. Zadania są podzielone, każdy wie co ma robić (jak nie to patrz na forum :D).
Był tez wkręt. Wkręcona zostałam ja. Na początku łyk. Ktoś chce pogadać i czeka pod harcówką. No ok, idę... Ale tu nikogo nie ma o_O i pada deszcz a oni mnie wysyłają za szkołę. I hasło: "idź z nią"... Wiedziałam, że coś kręcicie :D! Ale Ag i Szymon dobrze mnie pilnowali :) Jak juz mnie wpuszczono, zaśpiewano mi Sto lat, Mo żyć, tulenie też było :)
Czas na "Sznitę pokoju" też był :) Niestety nie postarałam się za bardzo (następnym razem zaszaleję ;p). Była czekolada (Milka) z orzechami i bezy :) :P
Był też apel naszego skarbnika :) Apeluje w jego imieniu... SKŁADKI! ;)
Oprócz tego było jeszcze sporo gadania, śmiania się... Miło było :)

Przypominam o zgodach ;]
Na forum poszczególne zadania na sobotę.
Zbiórkę zrobimy o 9.20 pod harcówką. Jak się coś zmieni dam znać :)

Cytat:
Nie jest sztuką podejmować proste i łatwe decyzje, sztuka tkwi w podejmowaniu mądrych decyzji. To tajemnica wędrowniczego stanu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz